Anul trecut La Dorna a exportat produse lactate ecologice in valoare de un milion de euro, iar pentru acest an estimam o crestere cu pana la 40%. Incepand cu primavara anului 2005, La Dorna exporta in Grecia lapte si produse lactate, anume branzeturi, unt si din acest an, telemea
"In prezent exportam exclusiv produse ecologice in Grecia, dar suntem in pregatiri sa ne extindem si in vestul Europei, in Germania si Anglia", a declarat pentru NewsIn, vicepresedintele La Dorna, Valeriu Steriu. Acesta a precizat ca produsele lactate destinate exportului vor fi , in continuare, ecologice, chiar daca, in acest caz, costurile de productie si de vanzare sunt mai ridicate.

Laptele ecologic, ca si materie prima, necesita costuri ridicate mai ales pentru fermieri, iar acest lucru se resimte la nivelul pretului de vanzare. Astfel, La Dorna achizitioneaza de la fermieri un litru de lapte ecologic cu 9.000 de lei, in timp de un litru de lapte clasic costa 8.000 de lei.

"incercam permanent sa-i incurajam pe fermieri sa produca lapte ecologic si in acest sens le acordam atat sprijin material, cat si consultanta", a spus Steriu. Mai mult, a mentionat acesta, intreg procedeul de certificare a produselor ecologice, este responsabilitatea companiei La Dorna.

Anul acesta, La Dorna se situeaza pe locul trei in topul producatorilor de lactate, dupa compania Friesland, respectiv Danone. Daca in anul precedent, La Dorna a realizat o cifra de afaceri de 40 de milioane de euro, pentru primele sase luni din acest an este estimata o crestere cu 10%. "Ca si in anul precedent suntem la faza de optimizare a investitiilor realizate in anul 2004, cand am demarat un proiect de 15 milioane de euro", a mai declarat Valeriu Steriu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri