Profit de 30.504 lei pentru Mecanica Fina Bucuresti in primul semestru

Compania producatoare de echipament de masura Mecanica Fina din Bucuresti a afisat, joi, un profit semestrial net de 30.504 lei si o cifra de afaceri de 4,51 milioane lei, potrivit unui raport transmis catre Rasdaq.

Cifra de afaceri a companiei in primele sase luni ale anului 2006, de 4,51 milioane lei (1,27 milioane euro) a scazut cu 32% fata de primul semestru al anului trecut, cand compania a realizat o cifra de afaceri de 6.65 milioane lei (1,8 milioane lei). La sfarsitul primelor sase luni ale anului 2005, compania a inregistrat o pierdere de 412.299 lei.

La sfarsitul anului 2005, compania a inregistrat un profit de 1,38 milioane lei (peste un milion de euro) la o cifra de afaceri de 12,19 milioane lei (3,45 milioane euro). Actionarii companiei au aprobat la sfarsitul lunii mai, contractarea unui credit in valoare de 10 milioane euro pentru va fi folosit pentru restructurarea actualelor active si achizitioanrea de noi active. Totodata, actionarii au aprobat intentia companiei de a infiinta o societate comerciala de tranzactii comerciale, societatea Mecanica Fina urmand sa aiba o participatie de minimul 50% din capitalul social al noii firme.

Compania a fost infiintata in anul 1923 ca Societatea de Ecxploatari Tehnicev. Ulterior, in anul 1991, societatea s-a divizat in patru companii, cea mai importanta fiind societatea Mecanica Fina SA. Compania are un capital social de 8,11 milioane lei. Actionarul majoritar al companiei este Mol Invest SA, care controleaza 88,6% din capitalul social.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri