Compania LS Travel Retail Romania, subsidiara grupului Lagardère Services, devine Lagardère Travel Retail. Aceasta actiune de rebranding vizeaza toate companiile din cadrul grupului Lagardère Services si are ca scop reconfirmarea pozitiei strategice a grupului pe piata internationala de travel retail precum si a apartenentei la Grupul Lagardère.

Prezenta pe piata din Romania de peste 18 ani, compania activeaza pe piata de news & convenience retail si HoReCa si detine peste 220 de locatii. Cel mai cunoscut brand al companiei este Inmedio.

Noua semnatura a brandului este ”Experience new horizons, every day” (“Experimenteaza noi orizonturi in fiecare zi”) si exprima diversitatea grupului, precum si valorile sale: inovarea si excelenta operationala.

Aceasta actiune de schimbare a denumirii companiei nu implica in acest moment o modificare a datelor de inregistrare ale companiei la Registrul Comertului.

Lagardère Travel Retail este prezenta in 30 de tari, 150 de aeroporturi si 700 de gari in EMEA, America de Nord si ASPAC si are vanzari de peste 32 de miliarde de euro in 2014 la nivel global.

Lagardere Travel Retail...
Citeste si: Lagardere deschide un restaurant 1 Minute in Unirii View


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Brico Depot finalizeaza procesul de rebranding a magazinelor Praktiker