Vanzarile si cota de piata ale Mega Image in Romania au crescut in primul semestru si au sustinut rezultatul grupului Delhaize in Europa de Sud-Est, potrivit datelor publicate de retailer, conform Mediafax.

Veniturile Delhaize in Europa de Sud-Est au avansat cu 6,5% in primele sase luni ale anului (cu 7,4% la curs valutar constant), de la 1,49 miliarde de euro in urma cu un an la 1,59 miliarde de euro.

In trimestrul al doilea, avansul veniturilor grupului in regiune a fost de 7,9% (9% la curs valutar constant), la 828 milioane de euro, cresterea fiind alimentata de operatiunile din Grecia si Romania si de extinderea retelei. Cresterea vanzarilor in termeni comparabili a fost de 1,6%. In cazul Serbiei, vanzarile in termeni comparabili au fost usor negative.

"Performantele grupului in Europa de Sud-est au fost solide, sustinute de cresterea ridicata din Romania si de majorarea vanzarilor si retelei de magazine in Grecia. Performantele din Serbia au fost stabile", a declarat Frans Muller, presedinte si director general al Delhaize Group.

Mega Image a anuntat ca a deschis vineri alte doua magazine in Bucuresti, in sectorul 3 si sectorul 6, unul cu o suprafata de 97 de metri patrati si celalalt de 358 de metri patrati, numarul total al unitatilor ajungand astfel la 429.

La sfarsitul trimestrului al doilea, grupul avea in Romania 425 de magazine, in perioada respectiva fiind deschise 14 unitati. La sfarsitul anului 2014 grupul detinea pe piata locala 410 magazine Mega Image.

Veniturile grupului Delhaize au crescut in primul semestru cu 17% (2,7% in termeni comparabili), la 11,9 miliarde de euro. Profitul operational a urcat de aproape doua ori, la 331milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri