BERD analizeaza acordarea unui imprumut de 109,5 milioane lei retailerului Profi, banii urmand sa fie folositi, printre altele, pentru sustinerea programului de investitii in Romania legat de extinderea retelei de magazine, inclusiv pentru formatul Profi Loco, destinat zonelor rurale.

Valoarea totala a proiectului pentru care Profi vrea sa acceseze finantare de la Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) este de 197,1 milioane lei, potrivit unui comunicat BERD, potrivit Mediafax. In cazul in care va fi aprobat de conducerea BERD, imprumutul de 109,5 milioane de lei va fi cofinantat de o banca din Romania, noteaza institutia financiara internationala.

Profi a lansat conceptul Loco la inceputul lunii august, cand au fost deschise 11 magazine sub acest brand. Noutatea adusa de aceste magazine consta in adaptarea sortimentatiei celor aproximativ 2.500 de produse puse in vanzare la nevoile locuitorilor zonei in care functioneaza.

Compania a notat la momentul respectiv ca noilor magazine Loco li se vor adauga si altele odata cu extinderea retelei Profi, care urmeaza sa ajunga la 500 de unitati la sfarsitul lui 2016 si sa creasca in continuare intr-un ritm de cel putin 100 de magazine pe an.

In prezent, Profi opereaza 331 de magazine din 158 de localitati, avand cea mai mare acoperire geografica din Romania. Retailerul este detinut de Polish Enterprise Fund VI, un fond de investitii administrat de Enterprise Investors.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri