Kingfisher, grupul britanic care a cumparat in urma cu doi ani de zile operatiunile locale Bricostore, a finalizat procesul de transformare a fostelor spatii detinute de retailerul francez in magazine proprii Brico Depot, spatiul comercial din zona Baneasa urmand sa fie inaugurat in data de 4 septembrie.

Magazinul Brico Depot Baneasa dispune de o suprafata de 7.500 de metri patrati, iar intregul proces de reamenajare a spatiului s-a intins pe durata a 11 saptamani.

Magazinul Brico Depot Baneasa este structurat in trei zone principale si urmareste formatul spatiilor comerciale din tara, fiind delimitat intr-o zona de materiale de constructii, renovarea locuintei si amenajari interioare.

O data cu finalizarea magazinului din Baneasa, Kingfisher va numara trei magazine Brico Depot in Capitala – unul in zona Pantelimon-Vergului, altul in zona Orhideelor si spatiul din Baneasa.

Kingfisher il aduce in Romania pe Christian Mazauric, manager cu aproape 15 ani de experienta in bricolaj

O data cu finalizarea procesului de rebranding al tuturor magazinelor Brico Depot, proces derulat in timpul in care CEO a fost francezul Patrick Papot, grupul britanic din spatele retelei Brico Depot il va numi chiar din aceasta luna in functia de conducere a operatiunilor locale pe Christian Mazauric, manager francez cu o experienta de aproape 15 ani in industria materialelor de constructii si bricolajului.

Christian Mazauric are o experienta de peste 10 ani in bricolaj, fiind pentru 11 ani director in cadrul companiei Castorama din Franta, iar in prezent detine functia de director financiar in cadrul B&Q Marea Britanie si Irlanda.

Christian Mazauric, CEO Brico Depot Romania

“Numirea lui Christian Mazauric vine in contextul in care ne dorim cresterea conceptului Brico Depot pe plan local. Romania este o piata relativ noua pentru Kingfisher, fiind prezenti de numai doi ani pe acest segment. Pentru noi procesul de modernizare a magazinelor s-a derulat mai repede decat ne-am asteptat, iar intregul program de conversie a presupus un efort financiar substantial care ne-a afectat rezultatele financiare pe termen scurt, dar este o investitie pe care o privim pe termen lung. (…) Ramanem interesati de potentialul Romaniei pe piata de bricolaj, mai ales ca Romania este o piata extrem de atractiva pentru decoratiuni si renovari interioare”, au declarat pentru wall-street.ro oficialii Kingfisher, intr-un interviu publicat in luna iunie a acestui an.

Kingfisher a anuntat in luna aprilie 2013 preluarea de la compania franceza de retail Group Bresson cele 15 magazine Bricostore din Romania.

Potrivit datelor publicate ulterior in raportarile grupului, Kingfisher a platit aproximativ 75 milioane euro pentru magazinele Bricostore din Romania. Grupul a informat, de asemenea, ca ia in calcul posibilitatea cresterii afacerii pe termen lung la circa 50 de magazine.

Kingfisher este cel mai mare retailer european de produse pentru amenajarea locuintelor si al treilea la nivel mondial, potrivit datelor proprii, si numara peste 1.134 de magazine in 9 tari din Europa si Asia. Principalele sale branduri sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt si Screwfix.

Principalii concurenti ai Kingfisher (Brico Depot) la nivel local sunt Dedeman, Arabesque, Praktiker, Leroy Merlin sau Hornbach.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri