Producatorul vinurilor Liliac si Crepuscul, amb Wine Company, a anuntat o cifra de afaceri de peste 1,4 milioane lei in primul semestru din 2015, dublu fata de aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, volumele vandute s-au dublat in aceeasi perioada, acestea atingand un numar de 100.000 de sticle vandute pana la sfarsitul verii.

La aniversarea a cinci ani de existenta, Crama Liliac a lansat o noua colectie de vinuri, Private Selection, care cuprinde si primul vin orange din Romania, Orange Chardonnay 2014.

In cei cinci ani de existenta, Amb Wine Company a finalizat procesul de finalizare a Cramei Liliac din judetul Mures, in urma unei investitii care se ridica la sapte milioane de euro. Compania, parte a concernului austriac amb Holding, are ca obiectiv o cifra de afaceri de 4 milioane de lei in 2015 si isi doreste sa-si consolideze pozitia pe piata vinurilor premium.

Amb Wine comercializeaza in Romania vinuri sub brandurile Liliac, Young Liliac si Crepuscul, acestea fiind distribuite, in principal, in industria HoReCa, in proportie de 80%, iar restul acopera segmentul de retail (20%). In ceea ce priveste exporturile, compania are un procent de 10% din totalul productiei destinat unor tari precum Austria, Danemarca, Elvetia, Germania, Marea Britanie, Luxemburg, Cehia si Polonia. Totodata, compania estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, sa creasca exporturile pana la 15%, iar peste doi ani acestea sa ajunga la 30% din totalul productiei de vin. Pentru anul urmator, compania isi propune sa se extinda si pe piata din Statele Unite ale Americii.

ANPC propune o Ordonanta care...
Citeste si: O noua OUG ameninta afacerile si risca sa genereze cresterea somajului


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Grupul MedLife si-a crescut profitul cu 88% in 2018