Valoarea bonului de casa al Fashion House Group, una dintre cele mai importante companii de pe segmentul de outlet-uri din Europa si, totodata, cel mai mare dezvoltator si operator de outlet-uri din Europa Central-Estica si din Rusia, parte a grupului Liebrecht&wooD, s-a dublat in ultimii ani, arata un studiu al retailerului de imbracaminte si incaltaminte.

Atat numarul de vizitatori, cat si valoarea medie a cumparaturilor efectuate de un client in Fashion House Bucuresti au crescut in ultimii ani. Potrivit unui studiu efectuat de Reveal Marketing Partner in randul clientilor outlet-ului, indicatorul cu cea mai spectaculoasa evolutie il reprezinta valoarea medie a cumparaturilor – 399 lei (90 euro) per client, per vizita in 2014, dublu fata de anii precendenti (150 lei in 2009, respectiv 268 lei in 2011). Valoarea reprezinta aproximativ 11% din venitul mediu net al clientilor outlet-ului.

Mai mult, contextul economic post-2008 i-a determinat pe romani sa fie mult mai selectivi si cugetati cand merg la cumparaturi. Peste jumatate dintre respondenti au declarat ca stiu exact ce vor sa cumpere cand vin in outlet, iar 80% dintre ei gasesc ceea ce cautau.

In ultimii 5 ani, procentul de clienti care viziteaza outlet-ul cel putin o data pe luna a crescut la 59%, de doua ori mai mult comparativ cu anul 2009. In plus, nivelul general de satisfactie in randul clientilor outlet-ului a crescut cu 20 puncte procentuale in aceeasi perioada.

Pe fondul maturizarii pietei de retail si a cresterii consumului, trendul ascendent pe care se inscrie segmentul de outlet din Romania va continua si in 2016.

Zece noi chiriasi au deschis magazine in primele noua luni, iar gradul de ocupare al centrului comercial a ajuns la 89%

Numeroase branduri noi au deschis sau urmeaza sa deschida magazine in Fashion House Outlet Centre Bucharest, iar premisele sunt pozitive pentru extinderea proiectului in viitor.

In primele noua luni ale anului, 10 noi chiriasi au deschis magazine in outlet-ul Fashion House din cadrul parcului comercial West Park Retail, incluzand marci internationale si locale, cum ar fi: Guess, Mustang Jeans, Spanish Kids, Kiddie Rides, Format Lady, Faith by MD, Nissa, Napoleoni, TED’s, Lacoste & Gant. Noile magazine ocupa circa 1.000 mp, centrul comercial fiind acum acum inchiriat in proportie de 89%. Avand insa in vedere negocierile avansate pentru spatiile ramase disponibile, compania estimeaza ca alte cateva branduri renumite se vor alatura centrului pana la finalul anului.

„Suntem increzatori cu privire la viitor. Fashion House Outlet Centre este una dintre principalele destinatii de cumparaturi pentru clientii din Romania.. Din punctul de vedere al business-ului, Fashion House Outlet Centre Bucuresti este una dintre cele mai importante investitii ale companiei mama, Liebrecht & wooD Group, iar cresterea inregistrata in ultimele luni reprezinta o dovada clara ca piata din Romania isi redobandeste pozitia fruntasa in Europa Centrala si de Est. Romania are inca un potential extraordinar pentru segmentul de outlet-uri”, a declarat Brendon O’Reilly, managing director al Fashion House Group.

Cu o suprafata inchiriabila de peste 20.000 mp., Fashion House Outlet Centre gazduieste un portofoliu de branduri printre care Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Collective, Otter, Mango, Tom Tailor, Benvenuti, Stone Creek, Il Passo, Ecco, Santa Barbara, Camel Active, Samsonite, Reebok, Diesel, Lee Cooper, Guess, Mustang Jeans, Napoleoni, TED’s Coffee, Lacoste & Gant si multe altele.

Inaugurat in 2008, Fashion House Outlet Centre Bucuresti este primul centru de tip outlet din Romania. Proiectul deserveste o populatie de 2.77 milioane de locuitori pe o distanta de 90 minute de mers cu masina.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri