Metro vrea sa tripleze in cinci ani numarul de magazine in franciza LaDoiPasi, la aproximativ 1.500

Retailerul Metro vrea sa creasca in urmatorii 3-5 ani de trei ori numarul de magazine operate in franciza LaDoiPasi, care se situeaza in prezent la aproximativ 500 de unitati, a declarat, miercuri, directorul general al Metro Romania, Gilles Roudy.

"Nu suntem foarte prezenti in Bucuresti, astfel ca in urmatoarele luni vom deschide 3-4 magazine. Ne vom concentra (cu extinderea LaDoiPasi, n.r.) pe principalele orase ale tarii, dar si pe zona rurala", a spus directorul general al Metro Romania intr-o conferinta de presa, organizata in contextul deschiderii conferintei Metro Expo, dedicata clientilor profesionisti, scrie Mediafax.

Sortimentatía va fi diferita in functie de locatia magazinelor, a precizat el. "Solutia pentru Bucuresti nu va fi aceeasi in termeni de sortimentatie a produselor cu cea din mediul rural", a declarat Roudy. Metro Cash&Carry Romania opereaza in Romania o retea de 31 de magazine si a avut anul trecut vanzari usor peste 900 de milioane de euro.

Potrivit unui raport al grupului german Metro, vanzarile Metro Cash&Carry Romania au scazut cu 7% in anul fiscal 2013/2014, respectiv octombrie 2013 - septembrie 2014, la 909 milioane euro, perioada in care si-a redus numarul angajatilor cu circa 400, la 4.931 persoane. In perioada octombrie 2012 - septembrie 2013, Metro Cash & Carry Romania a avut vanzari de 977 milioane euro.

LaDoiPasi este un sistem de franciza care imbina punctele forte ale comertului traditional - apropierea dintre proprietar si client - cu avantajele comertului modern - imagine unitara, organizare moderna a magazinului, marketing si promovare, sortiment de produse optimizat, instruire pentru angajati, sprijin si consultanta.

Citeste si:
European Digital Commerce, by VTEX: cum te înscrii gratuit la...
European Digital Commerce, by...

Sursa foto: Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri