Una dintre provocarile cu care se confrunta companiile, ca urmare a numeroaselor promotii si mai ales a Black Friday, este dorinta clientilor de a cumpara numai produse la preturi reduse, ceea ce determina organizatiile sa caute solutii pentru a anticipa comportamentul de consum, a declarat Natalia Chiritescu, director vanzari in cadrul Vodafone Global Enterprise Romania, in cadrul evenimentului RetailArena, organizat de WALL-STREET.RO

"Clientii au acces in prezent la informatie instantaneu, stiu pretul produselor, stiu aprecierile altor clienti despre produse si le folosesc in cautarile pe care le fac cand fac cumparaturi. Nimeni nu se mai asteapta sa plateasca pretul intreg pentru un produs si clientii considera ca este firesc sa cumpere un produs la un pret redus", a spus Natalia Chiritescu.

Astfel, companiile cauta constant solutii prin care sa cunoasca profilul clientilor, sa anticipeze dorintele lor si sa vina in intampinarea acestora cu produse personalizate.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri