Secom, companie specializata in importul, distributia si comercializarea de produse naturale pentru sanatate si frumusete, continua extinderea retelei nationale de retail si inaugureaza un magazin in Bacau. Noul magazin este al 8-lea din portofoliul companiei, al doilea inaugurat in 2015 si a necesitat o investitie de 40.000 de euro.

Magazinul este situat in centrul Bacaului, pe Calea Marasesti, nr. 11 (vis a vis de Primaria Bacau) si are o suprafata de 60 mp.

In magazinul Secom din Bacau sunt disponibile peste 250 de suplimente alimentare naturale, care acopera toata gama de afectiuni, precum si produse fito-dermatocosmetice de ultima generatie pentru sanatatea pielii, a tenului si a unghiilor.

De asemenea, in cadrul magazinului din Bacau, Secom ofera servicii de consultanta referitoare la alegerea produselor naturale pentru sanatate, administrarea suplimentelor alimentare, asocierea acestora cu tratamentul alopat, precum si consiliere fito-dermatocosmetica .

“Magazinul Secom Bacau vine sa raspunda nevoii tot mai ridicate a consumatorilor din Nord-Estul tarii de produse naturale pentru sanatate. Prin noul magazin incheiem anul cu promisiunea de a continua investitiile in noi unitati, in informarea consumatorilor si in promovarea celor mai bune solutii naturale pentru sanatate”, afirma Lucia Costea, Managing Partner Secom.

Citeste si:
Mango a deschis primul magazin in regiunea nord-est a Romaniei
Mango a deschis primul...

Magazinul este deschis publicului din 14 decembrie 2015 si functioneaza de luni pana vineri, de la 8:00 la 20:00, iar sambata de la 9:00 la 14:00.

Reteaua de retail Secom a fost inaugurata in aprilie 2013.In prezent, compania detine patru magazine in Bucuresti si cate un magazin in Iasi, Ploiesti, Brasov (lansat in octombrie 2015) si Bacau, compania specializata in medicina integrativa urmand sa se extinda in urmatorii ani.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Afacerile Secom au crescut cu 19% in 2015