Fashion House Outlet Centre Bucuresti incepe anul 2016 cu noi contracte de inchiriere, totalizand o suprafata de 770 m.p. Brand-ul de articole sportive Sport Vision, precum si producatorul de incaltaminte premium R&R Boutique au deschis primele magazine de tip outlet din Romania. Acestora li s-a alaturat Issimo Home, un producator de articole textile pentru casa, in timp ce Tom Tailor a decis sa isi dubleze suprafata magazinului existent.

Sport Vision, un operator de magazine multi-brand ce comercializeaza peste 40 de marci de incaltaminte, vestimentatie si echipamente sportive, va ocupa, in cadrul outlet-ului, o suprafata de 375 m.p.

De asemenea, Issimo Home, producator de textile premium pentru baie si casa, cu parteneriate in 15 tari, a inchiriat un spatiu de 78 de m.p. si va furniza clientilor o gama larga de accesorii, de la lenjerii de pat, la prosoape, halate de baie, paturi si perdele.

Fashion House Outlet Bucuresti va gazdui si primul outlet din Romania sub brandul R&R Boutique, apartinand unui producator de incaltaminte premium cu peste 20 ani de experienta in domeniu. R&R Boutique opereaza un magazin de tip multi-brand cu suprafata de 144 m.p., care include atat produse proprii, cat si o serie de branduri recunoscute la nivel international.

In plus, Tom Tailor a decis sa extinda spatiul detinut in cadrul outlet-ului cu inca 173 m.p., ceea ce ridica suprafata totala a magazinului la 320 m.p.

“Fashion House Group a pus bazele pietei de outlet-uri din Romania si ramane un pion cheie in strategiile de retail ale unui numar din ce in ce mai mare de branduri nationale si internationale. Dupa ce anul trecut am incheiat contracte cu 10 noi chiriasi, astazi suntem bucurosi sa anuntam alte 3 branduri care s-au alaturat proiectului din Bucuresti. Avand in vedere numarul brandurilor care au deschis sau intentioneaza sa deschida un magazin de tip outlet, precum si interesul sustinut din partea cumparatorilor, proiectul se bucura de un avant spectaculos care ne determina sa privim cu incredere catre viitor” – a declarat Brendon O’Reilly, Managing Director al Fashion House Group.

Noile inaugurari de magazine din cadrul outlet-ului continua trendul pozitiv pe care proiectul s-a inscris in anul 2014 si, mai accelerat, in 2015. In ultimele 12 luni, alti 10 noi chiriasi s-au alaturat: Guess, Mustang Jeans, Spanish Kids, Kiddie Rides, Format Lady, Faith by MD, Nissa, Napoleoni, TED’s, Lacoste & Gant.

Inaugurat in 2008, proiectul Fashion House Outlet Centre din cadrul West Park este primul centru de tip outlet din Romania, fiind dezvoltat de Fashion House Group, parte a Liebrecht & wooD Group. Avand o pozitie strategica, in imediata apropiere a centurii Bucurestiului si cu acces direct din autostrada A1, proiectul se afla la o distanta de 30 minute de mers cu masina fata de centrul orasului. Cu o suprafata inchiriabila de 20,000 m.p., centrul gazduieste peste 60 de magazine, un food court si o parcare generoasa cu 2,150 locuri. Mixul de chiriasi include branduri ca: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Mango, Tom Tailor, Ecco, Camel Active, Lee Cooper, Nissa, Lacoste & Gant.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri