Retailerul francez Carrefour lanseaza o aplicatie, denumita SafeDrive, prin care spera sa ii responsabilizeze pe soferi si sa ii determine sa nu mai stea cu ochii in telefon in timp ce sunt la volan. Compania va populariza aplicatia printr-o campanie care se desfasoata in perioada 26 februarie – 9 martie.

Soferii care vor decide sa foloseasca aceasta aplicatie vor castiga niste puncte pe care ulterior le vor putea transforma in vouchere de cumparaturi in magazinele Carrefour. "Prin aplicatia SafeDrive, Carrefour incurajeaza prudenta soferilor, dar si siguranta tuturor participantilor la trafic”, potrivit unui comunicat al Carrefour Romania.

Punctele vor incepe sa se stranga in momentul pornirii aplicatiei, iar contorizarea lor incepe atunci cand viteza de condus depaseste 10km/h. Aplicatia inregistreaza puncte atata timp cat utilizatorul nu foloseste telefonul in timpul sofatului pentru a scrie mesaje sau accesa alte aplicatii ale telefonului. In schimb, soferul poate primi apeluri.

La 100 de puncte acumulate de utilizator in aplicatia SafeDrive, acesta va primi un voucher Carrefour in valoare de 10 lei, valabil la cumparaturi de minimum 100 de lei, pe durata derularii campaniei. "Campania initiata de Carrefour vizeaza atat conducatorii auto, cat si ceilalti participanti la trafic: motociclisti, biciclisti sau pietoni”, a declarat Andreea Mihai, director de marketing Carrefour Romania.

Grupul francez Carrefour are peste 10.100 de magazine in 34 de tari, dintre care 190 de unitati in Romania.

Citeste si:
ANSVSA retrage de la comercializare produse din Carrefour și Penny
ANSVSA retrage de la...

Sursa foto: Carrefour Romania

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri