Retailerul francez Carrefour a raportat pentru 2015 vanzari de 1,21 miliarde de euro in Romania, in crestere cu 14% fata de nivelul de 1,06 miliarde de euro in 2014. Informatiile sunt prezentate in raportul anual pentru anul trecut al grupului francez.

In ciuda acestui avans, piata romaneasca este, ca nivel al vanzarilor, cea mai mica dintre toate statele in care Carrefour este prezent. Spre exemplu, cele mai apropiate piete sunt Taiwan si Polonia, cu valori ce depasesc 1,6 miliarde de euro in 2015 pentru fiecare.

Vanzarile Carrefour nu au crescut in toate tarile in care este prezent, respectiv Franta, Spania, Italia, Romania, Polonia, Belgia, Brazilia, Argentina, China si Taiwan.

In Belgia si Polonia, vanzarile au fost putin mai mici fata de 2014, insa in Brazilia scaderea a fost de peste 4%, reiese din raport.

Grupul francez este prezent in Romania de 15 ani si are aproape 11.800 de angajati care lucreaza in 190 de magazine, dintre care 29 hypermarketuri, 107 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact si un magazin online.

Francezii au cumparat anul trecut reteaua de magazine Billa, controlata de germanii Rewe, care numara 86 de unitati la nivel national, cu o suprafata totala de 83.000 metri patrati. Carrefour are peste 10.100 de magazine in 34 de tari.

Sursa foto: mediafaxfoto.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri