Monica Eftimie si-a descoperit pasiunea pentru comunicare in anul doi de facultate, atunci cand s-a angajat la singura institutie din Washington care avea dreptul sa organizeze evenimente si conferinte pentru Congresul American. Odata reintoarsa in tara a incercat pentru scurt timp experienta de angajat al unei banci, iar de trei ani conduce marketingul unora dintre cele mai populare branduri din industria de fast-food.

Monica Eftimie (36 de ani) a absolvit masteratul in cadrul Georgetown University, The Robert Emmett McDonough School of Business, Washington (2006) si detine o licenta in stiinta in cadrul Northwestern University, Chicago (2002).

Primul sau job full-time platit a fost un internship in anul doi de facultate. Deoarece la Northwestern studia stiintele comunicarii si management, s-a angajat la singura institutie din Washington DC care avea dreptul sa organizeze evenimente si conferinte pentru Congresul American. ”Mi-a placut foarte mult sa pot pune in aplicare ceea ce invatasem la scoala, sa fiu responsabila de proiecte care s-au materializat si sa inteleg o mica parte din responsabilitatea celor care lucreaza pe Capitol Hill. In acele luni am realizat faptul ca imi place comunicarea, insa nu as folosi-o niciodata pentru o cariera politica”, povesteste pentru wall-street.ro Monica Eftimie.

Dupa finalizarea MBA-ului, a simtit nevoia unei schimbari si a ales sa lucreze in sectorul financiar. S-a angajat la Millennium Bank, banca ce isi anuntase intrarea pe piata romaneasca.

”Intotdeauna am fost interesata de sectorul fast-food, motiv pentru care stiam cine sunt jucatorii importanti din piata. Cu putin research pe Internet, am gasit toate informatiile necesare despre brandurile pe care le am acum in portofoliu”, vorbeste Monica Eftimie despre inceputurile ei in cadrul companiei care detine brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Paul Romania.

Cu 13 ani de experienta in marketing si comunicare, Monica Eftimie a gestionat din pozitia de director de marketing pentru KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Paul Romania, campania Pizza Hut ”Redescopera bucuria meselor din oras”, prin care s-a incercat incurajarea romanilor in a renunta la ”masele pe tastatura” in schimbul unei pauze de pranz, alaturi de colegi, in oras. ”Campaniile sunt inspirate in primul rand din obiceiuri si preocupari ale consumatorilor romani, in special tinerii, ei avand cea mai mare pondere in totalul clientilor nostri”, spune Eftimie.

Primul lucru pe care il fac consumatorii atunci cand mananca in oras este sa pozeze mancarea

Aceasta considera ca brandurile s-ar putea concentra mai mult pe campanii integrate, unde latura digitala sa aiba o pondere importanta. ”Folosirea inteligenta a canalului digital iti permite sa fii relevant pentru consumatori si sa poti comunica inovator. Ne orientam tot mai mult catre mediul digital, care are un potential creativ foarte mare. Cred ca digitalul se va dezvolta din ce in ce mai mult la noi, asa cum este si afara, unde se investesc bugete mai mari in acest mediu, pentru ca de acolo isi iau oamenii informatia. De la an la an, crestem bugetele pe care le investim in acest canal si incercam sa fim mai creativi, mai relevanti si sa ne diversificam actiunile de comunicare digitala”, adauga Monica Eftimie.

In opinia sa, cea mai importanta tendinta din industria de fast-food este ”folosirea telefonului mobil atunci cand vine vorba de mancare”. ”Primul lucru pe care il fac consumatorii atunci cand mananca in oras este sa pozeze mancarea si sa o posteze pe retelele de socializare pe care sunt activi. Interesant este ca facem acest lucru si atunci cand ne place foarte mult ceea ce primim, dar si cand suntem nemultumiti. Mi-ar placea ca, atunci cand ne calca pragul, clientii sa invete sa se bucure de momentul in care mananca, incercand sa uite macar pentru putin timp de tehnologie. Mi-ar placea sa se foloseasca din ce in ce mai mult de tehnologie pentru a se informa si a lua decizii intelepte cand vine vorba de mancare. Nu in ultimul rand, mi-ar placea sa poata avea o gama variata de alegere, la nivelul pietei de restaurante”, considera Eftimie.

Compania va inaugura anul acesta un restaurant KFC tip court food, cu un buget mediu de 350.000 de euro, un KFC de tip Drive Thru (700.000 euro), un restaurant Pizza Hut (420.000 euro) si o brutarie Paul (450.000 euro).

Peste 450 de job-uri la KFC si Pizza Hut

In prezent, retelele de restaurante KFC si Pizza Hut au peste 3.200 de angajati la nivel national, compania urmarind sa mai recruteze in acest an peste 450 de angajati. La KFC si Paul sunt disponibile posturi de casier si bucatar, iar pentru Pizza Hut sunt disponibile joburi in bucatarie si posturi de ospatar.

”Angajatii nostri au avantaje multiple: de la program de lucru flexibil, la posibilitatea de a obtine un post fara experienta prealabila, avansarea rapida in cariera, trainingurile specializate, bonusuri si prime. Noii angajati au acces la instruire practica in restaurant, iar angajatii KFC participa si la training-uri online, sub forma de cursuri si teste”, puncteaza Monica Eftimie.

In Romania, lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network si numara 58 de restaurante atat in Bucuresti, cat si in alte orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti sau Brasov. De asemenea, KFC Romania opereaza si doua restaurante la Chisinau, Republica Moldova.

Pizza Hut opereaza pe piata romaneasca din 1994 sub contract de masterfranciza acordat companiei American Restaurant System. Compania a venit in Romania in 1994, odata cu deschiderea primei locatii din Calea Dorobantilor, iar in prezent detine zece restaurante in Bucuresti, doua in Cluj si cate unul in Iasi, Constanta, Ploiesti, Timisoara, Brasov si Oradea.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri