Cu o experienta de peste 16 ani in Printing, Advertising & Marketing produse si servicii, Alexei Ovidiu, Directorul General la Eika ( www.eika.ro ) in interviul pe care ni l-a acordat ne-a povestit cu mult entuziasm despre metodele pe care le-a adoptat in abordarea clientilor si construirea unui brand puternic.

Cu ce noutati veniti in 2016 ?

Alexei Ovidiu: Pe langa gama de tipar (Flyere, Afise, Reviste, Mape de prezentare, Cataloage prezentare, Carti de vizita, Tipizate scolare/ Tipizate medicale / Tipizate contabile, Plicuri personalizate, Carti, Diplome, Calendare personalizate, etc. ) la inceputul anului am achizitionat un utilaj pentru personalizarea de tricouri, sepci, cani, farfurii, mousepad, puzzle , pentru a oferii clientilor o gama diversificata de produse.

Care este cantitatea minima si termenul de livrare?

Alexei Ovidiu: Cu utilajul pe care l- am achizitionat putem sa personalizam minim o bucata! Sunt foarte multi clienti care doresc una, doua produse personalizate, iar termenul de livrare la noi este de doar cateva ore !

Ce mai oferiti pe langa tipar si produse personalizate?

Alexei Ovidiu: Oferim consultanta pentru analizele de produse si servicii, lansare de branduri, produse si servicii noi pe piata, precum si dezvoltarea relatiei cu clientii. Oferim consultanta pentru conceperea si implementarea de solutii complete de marketing in concordanta cu obiectivele strategice pe termen scurt, mediu sau lung. Prin studiul concurentei si analizarea asteptarilor, cerintelor si obiceiurilor de consum ale clientilor companiei vom alege cea mai profitabila actiune de promovare si publicitate. Calea spre profit incepe de la dezvoltare si continua prin productie, distributie si promovare. Noi oferim consultanta in ceea ce priveste plasarea produsului potrivit, la pretul potrivit, la timpul potrivit astfel incat sa ajungem la cresterea notorietatii produsului si a numarului de clienti. Preocuparea noastra principala va fi imaginea produsului.

Tipul, calitatea si continutul materialelor publicitare si promotionale trebuie alese cu mare atentie. Sunt asemenea cartilor de vizita care ”vorbesc” despre produsele, serviciile si imaginea companiei in ochii clientilor si partenerilor.
Va oferim solutii pentru a prezenta imaginea companiei intr-o maniera cat mai accesibila si remarcabila de catre clienti sau potentialii clienti prin productie media.Productia media inseamna un proces important in ansamblul creatiei unui spot, fie el de radio, fie de televiziune.
Avem in vedere materiale publicitare de tipul: mape, cataloage, brosuri, pliante, postere, foi volante si alte diverse tiparituri, panouri, materiale audio-video, CD-uri/DVD-uri sau materiale promotionale personalizate cu elementele de identitate ale companiei de genul: pixuri, stilouri, ceasuri, obiecte de imbracaminte sau incaltaminte, jucarii etc.).
Toate aceste instrumente duc mesajul companiei catre publicul vizat pentru a crea vizibilitate, credibilitate si notorietate pentru marca, produse si servicii

O afacere de succes inseamna o strategie buna dar mai ales punerea ei in practica cu oameni potriviti, la momentul oportun. Detinem experienta si expertiza necesare pentru a oferi suport de marketing si promovare de la companii mici, mijlocii si pana la lideri de piata.

Ce planuri de viitor aveti ?

Alexei Ovidiu: In primul rand sa fiu sanatos, deoarece este un an in care mi –am propus multe proiecte.
De curand am infiintat Asociatia Pentru Dezvoltare Economica Durabila si Promovare EIKA, adresata nevoilor specifice oamenilor cu probleme. In acest moment nu vreau sa vorbesc mai multe, este un proiect important si la momentul potrivit o sa- l descriu amanuntit.

Date de contact:
www.eika.ro
www.fabricaambalaje.ro
www.egalleria.ro
Telefon: 0724.388.478

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri