Triumph, producator de lenjerie intima si articole vestimentare pentru corp, intra pe piata locala de outlet-uri prin deschiderea unui magazin in cadrul Fashion House Outlet Centre Bucuresti.

Prezenta in peste 120 tari, compania a inchiriat o unitate de 104 metri patrati in cadrul centrului de outlet din Bucuresti. Trimph este al patrulea brand care se alatura proiectului Fashion House din vestul Capitalei de la inceputul anului, dupa Sport Vision, Issimo Home si R&R Boutique.

“Asa cum anticipam, maturizarea pietei de retail si cresterea consumului exercita un impact pozitiv asupra segmentului de outlet-uri. In ultimele 15 luni, au fost semnate sau extinse contracte de inchiriere cu 15 retaileri, iar acest avant va continua si in lunile care urmeaza” sustine Sorin Blaga, director general al Liebrecht & wooD Romania si Fashion House Outler Centre Bucuresti.

Anul trecut Fashion House si-a majorat afacerile cu 10,5% fata de 2014. Rata de conversie (ponderea cumparatorilor in numarul total de vizitatori) a crescut cu 23,8% in intervalul mentionat.

Deschis in 2008 in cadrul parcului de retail West Park, Fashion House este dezvoltat de Fashion House Group, companie ce face parte din Liebrecht & wooD Group. Centrul comercial are o suprafata totala de 16.000 mp si cuprinde 70 de magazine, un food court si o parcare cu 2.150 locuri. Printre chiriasi se numara US Polo, Adidas, Puma, Otter, Champion, Mango, Collective, Sport Vision, Lee Cooper, Tom Tailor, Guess, BSB, Stefanel, Camel Active, Lacoste & Gant.

Lidl isi extinde reteaua...
Citeste si: Lidl isi extinde reteaua locala cu doua noi magazine


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Prime Kapital a livrat anul trecut peste 57.000 mp parcuri de retail