Carrefour a deschis al treilea supermarket din Craiova si astfel numarul de magazine in acest format a ajuns la 108. Odata cu deschiderea noului magazin, care are o suprafata de 473 metri patrati, Carrefour a mai angajat 24 de persoane.

„Modelul comercial se axeaza pe o gama de aproximativ 5.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca marcile nationale”, potrivit unui comunicat al companiei.

Carrefour: are in Romania 191 de magazine, dintre care 29 sunt hipermarketuri, 108 supermarketuri, 43 de magazine de proximitate Express, 10 unitati Contact si un magazin de comert online. La nivel mondial, grupul francez are peste 10.100 de magazine in 34 de tari.

Retailerul francez a raportat pentru 2015 vanzari de 1,21 miliarde de euro in Romania, in crestere cu 14% fata de nivelul de 1,06 miliarde de euro in 2014.

In ciuda acestui avans, piata romaneasca este, ca nivel al vanzarilor, cea mai mica dintre toate statele in care Carrefour este prezent. Spre exemplu, cele mai apropiate piete sunt Taiwan si Polonia, cu valori ce depasesc 1,6 miliarde de euro in 2015 pentru fiecare.

Vanzarile Carrefour nu au crescut in toate tarile in care este prezent, respectiv Franta, Spania, Italia, Romania, Polonia, Belgia, Brazilia, Argentina, China si Taiwan.

In Belgia si Polonia, vanzarile au fost putin mai mici fata de 2014, insa in Brazilia scaderea a fost de peste 4%, reiese din raport. Grupul francez este prezent in Romania de 15 ani si are aproape 11.800 de angajati.

Francezii au cumparat anul trecut reteaua de magazine Billa, controlata de germanii Rewe, care numara 86 de unitati la nivel national, cu o suprafata totala de 83.000 metri patrati.

Sursa foto: Carrefour Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri