Brandul de fashion Viggo, lansat de Catalin Botezatu si Ionut Marin, a deschis un nou magazin in Afi Palace Cotroceni, in urma unei investitii de 135.000 de euro. Magazinul are o suprafata de 142 metri patrati si este a doua locatie pe care brandul o detine pe piata din Romania, dupa flagship-ul de pe bulevardul Lascar Catargiu.

Magazinul din AFI Palace Cotroceni are sapte angajati si este situat pe culoarul Champs Elysees al centrului comercial, alaturi de alte branduri premium, precum Fossil, Tezyo, Massimo Dutti, Stefanel, Liu Jo, Karen Millen, Antony Morato, Tommy Hilfiger, Collective.

Viggo detine produse pentru un target exclusiv masculin si cuprinde o gama ready-to-wear, dar si servicii de croitorie privata, sub conceptul made-to-measure. Brandul a fost lansat la unul dintre cele mai importante evenimente de moda din lume, targul Pitti Uomo, organizat in toamna anului trecut Ia Florenta.

Cititi mai multe despre povestea din spatele brandului Viggo aici.

Citeste si:
Parcul Central din Cluj, reamenajat pe cheltuiala Untold
Parcul Central din Cluj,...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Investitie de 750.000 de euro in startup-ul romanesc Bunnyshell