Brandul italian de imbracaminte Motivi, parte a retailerului de moda Miroglio Fashion, deschide un nou magazin, in Constanta, in urma unei investitii de 150.000 euro.

“Inca de la intrarea noastra in Romania, in 2004, am stiut ca aceasta tara va fi una dintre pietele pe care ne vom dori sa ne intarim pozitia datorita asemanarilor dintre consumatorii de aici si cei din Italia atunci cand vine vorba de moda”, a declarat Luigi Ferraro, manager de dezvoltare internationala si retail manager al Miroglio Fashion.

Magazinul din Constanta, din City Park Mall, se alatura retelei de 16 magazine detinute pe plan local, 14 in proprietate si 2 in franciza. In cele 16 magazine lucreaza 90 de angajati. Pana la mijlocul lunii septembrie, Motivi MOTIVI are in plan inaugurarea altor noi magazine in tara, dupa cele deja avute in Timisoara (din centrul comercial Shopping City) si in Cluj Napoca (Iulius Mall).

Miroglio Fashion are in plan intrarea in retailul online si cresterea numarului de magazine in sistem de franciza. Compania mai este prezenta in regiune in Bulgaria si Republica Moldova.

Lantul de magazine de imbracaminte Motivi detine peste 400 de unitati in 32 de tari si a fost creat in 1993 ca un brand de moda dezvoltat sub conceptul de fast fashion. Miroglio a pornit in 1884 ca magazin de textile in orasul Alba din nordul Italiei, iar, in prezent, compania a crescut la o retea de 1.300 de magazine monobrand in intreaga Europa, dar si pe celelalte continente.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri