Carrefour s-a angajat sa renunte la trei supermarketuri active pe piata din Braila pentru a putea prelua reteaua Billa, arata un comunicat al Consiliului Concurentei.

”In urma analizei, Consiliul Concurentei a constatat ca tranzactia poate conduce la consolidarea pozitiei Carrefour pe piata comertului cu amanuntul de produse alimentare si nealimentare de consum curent, prin magazine de tip supermarket, hypermarket, magazine de tip discount si alte magazine similare (cum ar fi magazinele de proximitate sau de cartier) din zona geografica Braila. Consiliul Concurentei si-a exprimat ingrijorarile de ordin concurential pe aceasta piata cu privire la reducerea posibilitatilor de alegere ale consumatorilor”, se arata in comunicatul Consiliului Concurentei.

Mai exact, este vorba de doua magazine Carrefour Market si un magazin Billa. De asemenea, Carrefour s-a angajat sa nu se implice in activitatile cesionate decat dupa trecerea unei perioade semnificative de 10 ani.

Odata aprobata tranzactia, Carrefour va deveni cel mai mare operator de supermarketuri din Romania in functie de suprafata.

Romania le-a adus anul trecut francezilor de la Carrefour afaceri de 6,18 mld. lei (circa 1,4 mld. euro), in crestere cu 13,4% fata de 2014. Mai mult, profitul a urcat si el cu 9,6% la 127,7 mil. lei (28,7 mil. euro). Numarul angajatilor a crescut la peste 9.000 de angajati, reteaua numarand in prezent 191 magazine.

Sursa foto: PhotoStock10/ Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri