Auchan Romania, parte a grupului francez de retail cu acelasi nume, va deschide anul viitor al doilea hipermarket din Romania in cartierul Berceni din Bucuresti, in care va investi 40 milioane euro
"Auchan va fi primul hipermarket din sudul capitalei, deschiderea sa venind sa acopere o nevoie reala a populatiei din zona pentru un astfel de magazin de mari dimensiuni", a declarat directorul magazinului, Grald Puttemans. Hipermarketul va avea o suprafata de vanzare de 14.000 metri patrati si 1.800 de locuri de parcare.

Primul hipermarket Auchan va fi deschis in noiembrie in cartierul Titan din Bucuresti, valoarea investitiei fiind de 40 milioane euro. Auchan Romania are ca strategie deschiderea a cate doua magazine in fiecare an, in Bucuresti si in orasele importante din tara.

Grupul Auchan este una dintre cele mai importante companii de retail din lume, cu 366 de hipermarketuri deschise in 11 tari (Franta, Spania, Portugalia,, Luxemburg, Polonia, Italia, Luxemburg, Rusia, Maroc, China, Taiwan). Pe langa hipermarketuri, grupul Auchan detine si alte tipuri de magazine: 664 supermarketuri, 307 centre comerciale Immochan, Banca Accord .

La nivel mondial, Auchan are 175.000 de angajati, numarul acestora crescand de la an la an, odata cu deschiderea de noi magazine. in 2005, grupului Auchan a inregistrat o cifra de afaceri de 41 miliarde euro, iar insumat magazinele grupului au avut peste 1,13 miliarde de clienti, potrivit oficialilor companiei
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri