Metrorex a introdus in circulatie ultimul tren din seria de opt noi garnituri de metrou livrate pentru Bucuresti de compania spaniola Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF).

Primul tren a parasit Spania la 13 luni dupa semnarea contractului cu Metrorex, fiind receptionat de catre beneficiar trei luni mai tarziu si testat. Celelalte sapte trenuri au fost livrate de catre compania spaniola catre Metrorex in mai putin de patru luni.

Metrorex a introdus in circulatie primele doua trenuri din noua serie produsa de CAF pentru Bucuresti in a doua jumatate a lunii martie, in avans fata de angajamentul contractual asumat fata de beneficiar.

Noile trenuri livrate Metrorex se bazeaza pe o platforma utilizata in vehiculele de metrou din orase precum Roma, Sao Paulo sau Istanbul. Pornind de la aceasta solutie tehnica, specialistii CAF au proiectat si produs un tren complet personalizat pentru capitala Romaniei, in conformitate cu cerintele Metrorex si cu nevoile Bucurestiului.

La scara globala, CAF este un furnizor high-tech de material rulant. Noile trenuri Metrorex sunt echipate cu o serie de solutii inovatoare, cum ar fi ultimul model de masina-interfata umana pentru sofer, control de tractiune, un sistem de franare cu disc cu emisii reduse (inclusiv zgomot) sau o conexiune fara fir pentru operatiile de intretinere avansate.

Citeste si:
CAF va livra Metrorex primul tren de metrou, in noiembrie
CAF va livra Metrorex primul...

Pasagerii beneficiaza de un sistem digital de informare (lumina, sunet si mesaje predefinite), precum si de o solutie de optimizare a accesului pasagerilor la urcarea si coborarea din trenuri. Aceasta din urma include o distanta mai scurta intre marginea peronului si podeaua vagonului, pentru a facilita accesul persoanelor cu dizabilitati.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Spaniolii de la CAF au inceput livrarile de noi garnituri de metrou