Huawei Technologies a inregistrat venituri in crestere cu 40% in primul semestru al anului, la 245 miliarde de yuani (36,7 miliarde dolari) de la 175,9 miliarde de yuani in urma cu un an, dar marja operationala a scazut ca urmare a investitiilor facute de grupul chinez in productia smartphone-uri, relateaza MarketWatch, conform News.ro

Huawei, al treilea mare producator de smartphone-uri din lume in functie de vanzari, dupa Samsung Electronics si Apple, incearca sa concureze cei doi rivali nu doar in China ci si pe pietele externe, cum sunt cele din Europa si Orientul Mijlociu. Marja operationala a scazut in primele sase luni ale anului de la 18% in urma cu un an la 12%.

Huawei nu a dezvaluit si profitul net.

”Reducerea modesta a marjei operationale este in mare parte rezultatul investitiilor mai mari pentru sustinerea cresterii viitoare”, a declarat un purtator de cuvant al companiei chineze.

In primul semestru al anului trecut, veniturile Huawei au avansat cu 30% raportat la intervalul similar din 2014. Potrivit datelor firmei de cercetare a pietei Gartner, vanzarile de smartphone-uri ale Huawei au crescut cu 59%, la peste 28 de milioane de unitati, iar cota de piata a companiei a urcat de la 5,4% in urma cu un an la 8,3%.

In primele trei luni ale acestui an, liderul pietei, Samsung Electronics, a inregistrat o cota de piata de 23%, iar Apple de 15%.

Sursa foto: www.huawei.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri