La Fantana, liderul pietei romanesti de servicii integrate de apa si cafea, a lansat recent Kafune, prima sa marca proprie de cafea din Romania. Kafune este disponibila pentru companii pe baza de abonament. Acesta include oferirea in custodie a unui aparat special de preparare, instalare, training de utilizare, mentenanta si service.

In afara calitatii selectiei de boabe de cafea, cu dominanta braziliana, acest aparat valorifica unicitatea si rotunjimea gustului unei cafele perfecte.

Folosind echipamentul livrat de La Fantana, parametrii necesari prepararii cafelei perfecte sunt asigurati la fiecare utilizare:
•Procesul de preinfuzie (pregatirea cafelei cu un jet initial de apa) permite o extractie corecta si ampla, folosind totodata raportul potrivit intre cantitatile de apa si cafea;
• Gratie preinfuziei, la suprafata cafelei se formeaza un strat de crema care, pe langa avantajul estetic pe care il confera, actioneaza ca o pelicula protectoare ce impiedica dispersarea aromei;
•Cafeaua este proaspat rasnita, exact inaintea extractiei ;
•Datorita extractiei la presiune joasa, apa intra in contact doar 60 de secunde cu cafeaua, insa extrage mai multe elemente hidrosolubile si uleiuri esentiale. Astfel rezultatul din ceasca este mai aromat si mai rafinat, fara sa contina toxinele cauzate de expunerea prelungita a cafelei la apa fierbinte.

Kafune inseamna, pe scurt, serviciul integrat cu care sa te poti bucura la birou de o cafea superioara, cu un gust mai amplu fata de cea preparata la filtru, dar mai bland decat cea de la espressor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri