Retailerul suedez Hennes&Mauritz (H&M) va deschide, in aceasta toamna, al doilea magazin din Iasi, in Iulius Mall, ajungand astfel la o retea nationala de 47 de locatii.

Magazinul va avea o suprafata de 1.500 de metri patrati, desfasurata pe doua niveluri, si va fi cea de-a doua unitate H&M din Iasi, dupa cea inaugurata in 2012, tot in reteaua Iulius, in ansamblul multifunctional Palas. Brandul suedez este prezent in reteaua nationala a grupului Iulius din anul 2011, cu magazine la Iulius Mall Timisoara si Iulius Mall Cluj, iar din 2012, la Palas Mall si Iulius Mall Suceava.

H&M a vandut, anul trecut, articole de imbracaminte in valoare de aproape 150 milioane euro (665 milioane lei), in crestere cu 25% fata de anul precedent. In acelasi timp profitul net incasat de retailer a scazut cu aproximativ 2,2 milioane euro si s-a situat la pragul de peste 3 milioane euro.

H&M este unul dintre cei mai mari retaileri de fashion din lume si detine in Romania 47 de magazine. Colectiile H&M includ articole casual si piese moderne pentru femei, articole de zi cu zi pentru barbati, precum si colectii pentru copii si adolescenti, accesorii, lenjerie intima si articole sport.

Iulius Mall Iasi a fost inaugurat in aprilie 2000, la acea data fiind primul mall construit in afara Bucurestiului si al doilea din tara. Iulius Group, companie detinuta de catre omul de afaceri Iulian Dascalu, este unul dintre cei mai mari dezvoltatori de proiecte comerciale din Romania, segment pe care mai activeaza Baneasa Developments, NEPI, AFI Europe sau Anchor Group.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri