Brandul romanesc de sucuri 100% naturale Profructta si-a dublat cifra de afaceri in primul semestru din 2016, ajungand la 44.000 euro, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2015.

Cel mai important sortiment Profructta este sucul din mere, care reprezinta 46% din volumul incasarilor producatorului roman din primele sase luni ale anului. Sucul din mere este urmat ca volum al incasarilor de sucurile mixte din mere si visine, mere si cirese, mere si pere, acestea situandu-se la 37% din totalul cifrei de afaceri.

“Perioada ianuarie-iunie 2016 a fost intensa. Am lansat oficial brandul Profructta, ne-am concentrat pe negocierile pentru extinderea numarului de puncte de distributie si am adus in echipa un director general care gestioneaza procesele de business intr-un mod integrat. In a doua jumatate a anului, vom continua ritmul de crestere”, a declarat Marius Macarescu, fondator Profructta.

Sucurile Profructta sunt produse din fructe si legume, presate la rece si pasteurizate scurt la 82 grade Celsius, sortimentele cuprinzand: sucuri din mere, pere, visine, cirese, fructe de padure si mixuri dintre acestea, precum si sucuri din legume.

Produsele Profructta sunt comercializate in retelele Cora, Auchan Pitesti, patiseriile Paul, cafenelele Ted’s, reteaua 1 Minute, ceainaria Camera din Fata, in anumite sali de fitness si spa-uri, dar si in alte locatii de tip cafenele, cluburi si hoteluri. Incepand cu 1 iulie, gama de sucuri este prezenta in reteaua de magazine Mega Image.

Sucurile sunt realizate in fabrica din Campulung-Muscel. Premium Fruct, firma care detine Profructta, a fost infiintata in 2013, aceasta concentrandu-se, in prima etapa, pe activitatile de cercetare si dezvoltare, pe constructia fabricii si echiparea acesteia cu echipamentele necesare pentru productia si ambalarea sucurilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri