28 Octombrie 2016

Mara Cristina, miniPrix: Brandurile Generatiei Millenials sunt cele care sustin cauzele in care aceasta crede



Brandurile spre care se indreapta generatiile Y si Z sunt acelea care sustin cauzele in care tinerii cred si care creeaza produse etice si sustenabile, in cooncordanta cu caracteristicile si dorintele acestora de a face lumea un loc mai bun, a declarat Mara Cristina, brand manager miniPrix, in cadrul evenimentului retailArena, organizat de wall-street.ro.

Aceasta a definit generatiile Y si Z ca fiind tinerii care apreciaza sinceritatea, intentia si lucrul bine facut si nicidecum grandomania si aroganta lucrurilor facute cu multi bani. „Suntem o generatie sharing, ne place sa impartasim si sa impartim totul, de la cele mai intime informatii pana la produsele si serviciile pe care le folosim. Am creat si un nou tip de economie, shared economy, iar atunci cand avem un vis suntem in stare sa ne mobilizam foarte repede si in numar foarte mare. Ce vrem de fapt? Sa pastram imaginea idilica a naturii, sa fim corecti fata de generatiiile urmaore, vrem dezvoltare sustenabila, toleranta si diversitate, nicidecum discriminare”, spune Mara Cristina.

Brandurile care vor reusi sa ajunga in mintea generatiei Y si Z sunt acelea care vor lupta impreuna cu noi sa facem lucruri mai bune. Cauzele pentru care militeaza generatiile Y si Z sunt nenumarate si nimeni nu se asteapta ca un brand sa le rezolve pe toate, dar daca fiecare si-ar alege una si ar integra-o in strategia lor, cu sigurantaa am ajunge intr-un loc mai bun.

Potrivit acesteia, generatiile tinere realizeaza aceasta schimbare prin prisma brandurilor pe care le aleg, care impartasesc valori asemanatoare. „Este atat de usor sa ne informam despre comportamentul brandurilor din toata lumea pentru a cumpara un produs, acelasi produs pe care il are toata lumea. Daca avem ocazia sa-l alegem pe cel care creeaza in mod etic si ne sustine visul, cu siguranta alegem acel brand”, completeaza Mara Cristina.

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex(partener), PayU (partener), ING Bank(partener),Carrefour (partener), Service Return (sponsor) si VE Interactive (sponsor).



Citeste si