Retailul traditional pierde teren de la an la an in fata celui modern, din cauza lipsei resurselor, iar micii comercianti trebuie sa faca eforturi sa reziste pe o piata dominata de marile magazine. O strategie care sar putea dovedi de succes poate fi axarea pe produse proaspete, de calitate, a declarat Cosmin Dan, analist, Euromonitor International, in cadrul conferintei retail Arena, organizat de wall-street.ro.

"In ceea ce ii priveste pe comerciantii traditionali, desi este putin trist, poate, este o realitate faptul ca in piata ei pierd lupta cu retailul modern, pentru ca nu know-how, nu au resurse, nu au posibilitatea de crestere si sunt usor atacabili. Ne asteptam ca traditional retailers sa scada la 41% din valoarea comertului alimentar", a spus Cosmin Dan.

Potrivit acestuia, o sansa de a rezista pe piata poate veni din orientarea spre produse proaspete, de calitate.

"Este foarte greu de concurat cu lanturile mari. Strategia pe care eu o vad este pe specializare. Adica observam in Cehia si Slovacia un model de supermarketuri bazate pe produse mai calitative, proaspete, locale. Aceasta ar putea fi o strategie de succes", a mentionat Dan.

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex (partener), PayU (partener), ING Bank (partener), Carrefour (partener), Service Return (sponsor) si VE Interactive (sponsor).

Sursa foto: Mircea Dragos Photography

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri