Brandul de ochelari OJO si retailerul de haine Bulgarini deschid primele magazine din Bucuresti, in centrul comercial Mega Mall.

Primul magazin din Bucuresti al OJO Sunglasses este situat la nivelul 1 al centrului si va comercializa ochelari de soare pentru femei, barbati si copii. Bulgarini, brand premium de articole de imbracaminte si accesorii din Italia, va fi situat la acelasi nivel.

„Deschiderea primului magazin Bulgarini in Bucuresti este un pas firesc in strategia de dezvoltare a brandului. Am observat preferinte asemanatoare intre cererile de consum din Italia si Romania, fapt care ne-a convins de perspectiva de crestere pe care ne-o poate oferi piata din Romania. Varful colectiei il reprezinta camasile, insa oferim si o gama larga de alte articole vestimentare, precum pantaloni clasici si sport, pulovere, cravate, curele si accesorii”, a declarat Luigi Palmarelli, Administrator Bulgarini.

Pe langa Bucuresti, Bulgarini mai detine un magazin in Iulius Mall Iasi, inaugurat in 2014, cand a intrat pe piata din Romania. Compania a fost infiintata in anul 1965, detine o retea de zeci de magazine in Italia si se afla in expansiune europeana, deschizand locatii in Romania si Muntenegru.

Mega Mall este cel mai complex proiect de retail al grupului de investitii si dezvoltare NEPI. In urma unei investitii de 165 de milioane de euro, acesta acopera in total 230.000 metri patrati, fiind in prezent centrul comercial cu cea mai mare suprafata construita din Romania. Mallul dispune de un spatiu inchiriabil de 77.000 de metri patrati, dispusi pe 4 niveluri, si gazduieste in prezent 220 de magazine, dar si o parcare cu o capacitate de 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperis.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri