Profilul clientului care utilizeaza site-ul cora pentru a face cumparaturi este tanar, cu varsta cuprinsa intre 35 si 45 de ani, care nu are timp pentru a vizita un magazin fizic, vrea sa comande repede si produsele sa fie distribuite acasa, a spus Claudia Badea, director cora Lujerului.

“Consumatorul nostru din online are o varsta intre 35 si 45 de ani, cu mentiunea ca si persoanele mai in varsta pot comanda online avand posibilitatea sa foloseasca call center-ul nostru unde sunt ajutati sa isi creeze cont si sa isi finalizeze comanda. Profilul este de client tanar, care nu are timp de petrecut in magazine, vrea sa comande repede si sa le aiba acasa. Este importanta si gama de produse, cauta produse naturale, calitatea este importanta, cauta produse bio, specialitati. In plus, vorbim de un consumator cu venituri peste medie”, explica Badea.

In opinia sa, pentru a atrage trafic un magazin online trebuie sa bifeze urmatoarele elemente: sa fie usor de navigat, oferte personalizate si targetate. “Consumatorul trebuie sa poata face cumparaturi in 5 minute”, a punctat Claudia Badea.

La un an de la lansarea platformei de cumparaturi online, cora Drive, in 2013, care permitea ridicarea produselor din magazin, hypermarket-ul a implementat livrarea la domiciliu, iar in prezent, metoda din urma reprezinta trei sferturi din totalul vanzarilor online.

“Suntem prezenti cu serviciul online in toate magazinele din Bucuresti si intr-unul din Constanta. Se confirma ceea ce am testat in Cora Lujerului in 2013: clientii sunt foarte atenti la serviciile pe care le oferim, la gama de produse de pe site, la design-ul acestuia, la modalitatea de plata, dar si la cea de livrare: la domiciliu sau ridicare din Cora Drive. Ni s-a confirmat ca este foarte importanta livrarea la domiciliu, ponderea acestora din totalul vanzarilor online castiga din ce in ce mai mult teren, in prezent aceasta este de 73%”, spune Claudia Badea.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri