Inceputul anului trecut a adus un aer nou in lumea shopping-ului din Arad. Atrium Mall a inceput in forta 2015, reimprospatand imaginea cunoscuta deja de aradeni, schimband radical identitatea vizuala printr-un rebranding de success. Noile valori Atrium Mall au urmarit clar atragerea publicului tinta, pentru a indeplini target-urile stabilite.

Elementele unice gandite de echipa tanara din conducerea mall-ului, au dat rezultate pozitive inca din prima jumatate a anului 2016. Cifrele ne arata ca traficul general a crescut cu 14% fata de aceeasi perioada a anului 2015 si cu un procent impresionant de 42% comparativ cu 2011.

Aceasta crestere se datoreaza campaniilor de promovare dinamice si evenimentelor ocazionale surpriza care au insufletit sesiunile de shopping. De asemenea, un mare impact in cresterea cifrelor a avut deschiderea magazinelor cunoscute si de renume atat pe plan local cat si international: Pepco, LeeCooper, Tucano Coffee, Spartan, Lento Cafe, Nomasvello, Cozacone, Office Shoes, Noriel, SofiaMan. In acelasi timp, Deichmann, Motivi, Kenvelo, Steilmann, Otter, Opticris, Diverta, Effect, Mondex si-au schimbat amplasarea in cadrul mall-ului.

Spre marea bucurie a aradenilor, mall-ul lor preferat va gazdui unele din cele mai populare branduri din Romania din Grupul Inditex. Astfel, intr-un timp foarte scurt Bershka, Stradivarius si Pull&Bear isi vor deschide portile, crescand vanzarile si atragand un numar mare de clienti.

Vanzarile au inregistrat cresteri in primele 3 trimestre ale lui 2016 cu 29 de procente fata de anul precedent. De asemenea, in prima parte a acestui an, s-a semnalat si o crestere cu 10% in vanzarea de carduri cadou.

Atrium Mall isi mentine incontestabil pozitia in topul preferintelor aradenilor cand vine vorba de cumparaturi, nu doar prin popularitate si brand awareness, dar si prin numarul crescator de clienti care isi petrec timpul in cel mai iubit centru comercial din Arad.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri