Hugo Boss va elimina doua marci si va incetini ritmul extinderii retelei de magazie, in cadrul noii strategii de eficientizare a activitatilor pusa in practica de directorul general Mark Langer, numit in urma cu sase luni, transmite Bloomberg.

Compania renunta la marcile Boss Orange si Boss Green si va produce imbracaminte numai sub brandurile Hugo si Boss, urmand sa se concentreze pe produse casual si de business, a anuntat miercuri producatorul de costume cu sediul in Metzingen.Hugo Boss a anuntat ca 2017 va fi un an de tranzitie si ca anticipeaza revenirea la profit in 2018. Pentru 2016, Hugo Boss a reiterat obtinerea unor economii de 65 de milioane de euro, conform News.ro.

In urma informatiilor, actiunile Hugo Boss au scazut cu pana la 4,6% in prima parte a tranzactiilor de la bursa din Frankfurt. In ultimul an, titlurile producatorului de imbracaminte au pierdut aproape o treime din valoare.

”Anuntul a cam dus lipsa de date referitoare la posibilele economii”, a declarat John Guy, analist la MainFirst Bank.

Langer, care are misiunea sa relanseze Hugo Boss, a adoptat o strategie asemanatoare cu planurile Burberry Group si Marks & Spencer Group, care au renuntat la brandurile mai mici din cauza consumului scazut din Europa. El a semnalat si ca Hugo Boss se va indeparta de piata de lux pentru a produce haine cu preturi mai accesibile.

Citeste si:
O firma spune ca poate prezice cutremure cu cel putin patru ore
O companie israeliana sustine...

Imbracamintea pentru femei nu va mai fi o prioritate pentru companie, astfel ca Boss nu va afisa o colectie noua la prezentarile de moda de la New York din 2017, renuntandu-se la strategia directorului general precedent, Claus-Dietrich Lahrs, care conduce in prezent brandul de lux Bottega Veneta.

Boss isi aliniaza totodata oferta la tendinta observata atat la barbati cat si la femei de a asorta incaltamintea sport si alte elemente de vestimentatie casual cu piese mai rafinate. Compania a reiterat estimarile din august potrivit carora profitul operational va scadea in acest an cu 17-23%, iar vanzarile ajustate la cursul valutar cu pana la 3%.

Sursa foto: Shutterstock/Goran Bogicevic

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Cum a fost 2018 pentru piata de fashion din Romania