Tarom estimeaza o crestere cu 50% a pasagerilor transportati pe rutele interne urmare a reducerii la jumatate a tarifelor la bilete, anunta Rompres
Compania a transportat in total circa 600.000 de pasageri pe primul semestru, insa si-a propus sa transporte, conform planului de afaceri, 1,45 milioane de pasageri in 2006, 1,57 milioane de pasageri in 2007 si aproximativ 1,8 milioane de pasageri in 2008, cu o rata de crestere anuala de circa 9 - 10 la suta.

Profitul net al operatorului aerian, pentru primul semestru al lui 2006, va atinge, conform Tarom, cifra de 1 milion dolari, pentru intreg anul estimarile fiind de 2 milioane dolari.

Compania apreciaza o cifra de afaceri de 280 milioane de dolari pentru 2006. De asemenea, Tarom isi propune sa obtina un profit operational de 12 milioane de dolari in 2006, 11 milioane dolari in 2007 si noua milioane de dolari in 2008.

Curse externe catre noi destinatii

Printre planurile de viitor ale Tarom se numara si reluarea curselor catre unele destinatii externe. Vizate, in acest moment, sunt Lisabona, Amsterdam si cel mai probabil Valencia.

"Noi facem in acest moment o cercetare de marketing pentru a stabili destinatiile cu cel mai mare potential si avem in vedere Lisabona, Amsterdam si unele destinatii din Spania neacoperite, precum Valencia", a precizat directorul general al Tarom, Gabriel Dumitrescu.

De asemenea se mai urmareste si reluarea curselor catre foste destinatii ale Tarom, acum abandonate, precum New York , Beijing si Bangkok (Thailanda), deoarece si alte companii de peste Ocean vor sa organizeze curse in Romania. In prezent, destinatiile externe deservite de Tarom sunt: Viena, Paris, Larnaca, Mnchen, Frankfurt, Roma, Milano, Budapesta, Londra, Atena, Salonic, Chisinau, Praga, Varsovia, Moscova, Istanbul, Amman, Beirut, Damasc, Tel Aviv, Cairo si Dubai.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri