Daca de Sarbatori adie un parfum de prajituri in offline, de ce n-ar invalui si online-ul? Cupcake Philosophy a lansat odata cu magazinul online si primul configurator de cupcake-filosofii din Romania, care iti permite sa fii un Cake Designer in spatiul virtual, devenind astfel primul brand autohton de deserturi care integreaza o aplicatie online ce include clientul in procesul de creatie.

Cupcake Philosophy continua dezvoltarea brandului cu o prezenta mai pregnanta in online prin magazinul si configuratorul online. Daca in vara anuntau deschiderea primului magazin fizic al cupcake-filosofiilor in Bucuresti (Piata Victoriei, Bdul. Nicolae Titulescu, nr. 4-8, la parterul cladirii America House), in prezent ai posibilitatea de a-ti crea o cutie speciala cu cupcake-urile preferate direct din fata calculatorului sau a telefonului mobil. Mai mult, pentru ca Ioana Romanescu, Cake Designer si fondatorul brandului Cupcake Philosophy, a observat faptul ca exista o cerere semnificativa de cupcakes personalizate, a creat unealta potrivita prin care clientii se pot juca cu combinatiile de gusturi, putand decide chiar si aspectul lor.

Cook your philosophy
Configuratorul online, ”Cook your philosophy”, este o aplicatie integrata in site-ul Cupcake Philosophy prin care poti sa alegi blatul, aroma, decoratiunea, hartia, dar si filosofia cupcake-ului. Ulterior, poti salva cupcake-ul creat in colectia ”Cupcakes create de musafiri”, il poti share-ui cuiva ca sa te lauzi cu aptitudinile de Cake Designer online si il poti comanda asa cum l-ai ”gatit”.

Prin acest configurator, Ioana si-a dorit sa creeze si un mod prin care sa inteleaga mai bine ce isi doresc clientii si chiar sa o inspire pentru viitoarele colectii de cupcakes. O dorinta care a primit un feedback rapid, luand in considerare ca la cateva zile de la lansarea configuratorului online, deja existau peste 40 de cupcakes create de vizitatori si postate in colectia de pe site. Astfel ca, invitatia la joaca a fost acceptata cu succes, mai ales ca acest configurator poate fi folosit fara a plasa o comanda, dar in care poti descoperi cum poate arata un cupcake creat la indicatiile tale.

”Prin configuratorul online, ne dorim sa simplificam metoda de comanda si sa le permitem clientilor sa-si puna amprenta in crearea cupcake-urilor. Scopul nostru e sa cream o experienta placuta pentru utilizatorii online care acceseaza site-ul, sa le cunoastem preferintele si sa le oferim toate parghiile necesare pentru a intra in lumea dulce a cupcake-filosofiilor”, explica Ioana Romanescu.

De la un vis la un univers al cupcake-urilor
Cand Ioana Romanescu a creat Cupcake Philosophy in urma cu doi ani, oamenii aflau de delicioasele cupcakes doar de pe site-ul de prezentare si din recomandari. Cum popularitatea cupcake-filosofiilor ei crestea, Ioana a decis sa deschida la inceputul verii (a.c.) un magazin, unde clientii au oportunitatea sa vada si sa cumpere direct produsele.

in prezent, magazinul din Victoriei a devenit un checkpoint pentru fanii deserturilor speciale, unde fiecare zi aduce noi cupcakes in multe combinatii de gusturi, mousse-uri, torturi si alte surprize dulci. si cum clientii cunosteau produsele si uneori preferau sa faca o comanda telefonica sau prin e-mail, Ioana Romanescu a creat si spatiul virtual in care poti naviga online printre cupcake-uri si unde poti lua parte la procesul de creatie. Astfel ca, de luna aceasta, odata cu lansarea magazinului online si a configuratorului, cupcake-filosofiile pot fi adaugate in cosul virtual si, apoi, livrate acasa sau ridicate direct din magazin (optiunea din urma aducandu-ti si o reducere a pretului).

Aceasta etapa de dezvoltare in online face parte din planul Ioanei Romanescu de a crea din Cupcake Philosophy un brand care poarta un dialog constant cu clientul sau. Personalitatea si experienta anterioara a Ioanei au ghidat-o in cresterea brandului prin pozitionarea clientului ca sursa de inspiratie. De aceea, o poti intalni in magazinul din Victoriei, unde va incerca sa afle ce cupcakes ti se potrivesc, iar acum cu lansarea primului si singurului configurator online pentru cupcakes din Romania vrea sa te includa si in procesul de creatie.

Cook your philosophy” nu este doar un configurator online ci si o unealta care te ajuta sa alegi singur cum sa fie cupcake-urile tale. Pentru a le crea, momentan, poti alege din peste 11 tipuri de blat, 21 de creme delicioase, 79 de decoratiuni comestibile si 19 hartii colorate. Dar, ca sa fie cupcake-filosofii, trebuie sa aiba un nume si, evident, o filosofie. Asa ca, in configuratorul online poti stabili si aceste detalii. Astfel, poti fi creatorul unor deserturi rafinate si cu poveste, fara ca tu sa fi intrat in bucatarie, stabilind totul online, iar cupcake-urile tale vor deveni vedete in colectia speciala ”Cupcakes create de musafiri”.

”Cupcake Philosophy e despre bucuria gustului si despre emotiile frumoase pe care le poti crea folosind cupcakes. De aceea, ne dorim foarte mult sa putem introduce fiecare client in acest univers frumos, unde punem accent atat pe calitate, prin utilizarea ingredientelor premium, cat si pe aspect, prin multe optiuni de design, adaptate preferintelor, emotiei sau evenimentelor din viata sa” - Ioana Romanescu.

Noua colectie ”Cupcakes create de musafiri”, creata cu ajutorul configuratorului online ”Cook your philosophy”, se adauga la colectiile deja cunoscute ”No Reason Joy”, ”Speechless”, ”I Do”, ”It’s a Boy/It’s a Girl!”, ”Kids Fun”, ”Happy Birthday!”, ”Let’s Party!” si “Office Pride”.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri