UPS reprezentata in Romania de Trans Courier Service, agent autorizat al companiei americane, a inregistrat in primul semestru al anului 2006 o crestere de aproape 25% fata de cifra de afaceri inregistrata in aceeasi perioada a anului precedent.
Trans Courier Service a obtinut in ultimii patru ani cea mai buna performanta intre oficiile UPS din Europa de Est, estimand pentru semestrul II al anului 2006 o crestere cu 20% a cifrei de afaceri comparativ cu cea obtinuta in prima jumatate a anului.

Profitul net obtinut de catre UPS in primul semestru al anului 2006 a fost mai mare cu aproximativ 30% fata de profitul net din primul semestru al anului 2005.

Reprezentantii companiei UPS in Romania estimeaza pentru sfarsitul anului o crestere a volumului de servicii derulat, avand in vedere ca lunile noiembrie si decembrie sunt perioade de varf ale cererilor din partea clientilor.

Pentru compania UPS principala preocupare o reprezinta oferirea unui serviciu de inalta calitate clientilor, si nu doar obtinerea unui profit cat mai mare. Aceasta crestere se bazeaza pe volumul mai mare pe care estimam sa il derulam, in a doua parte a anului, cunoscand ca lunile noiembrie si decembrie sunt perioade de varf pentru activitatea UPS, asa numitul peak season, declara Vasile Cretu, Country Manager UPS in Romania.

In medie, traficul (volumul de export) pentru Europa a inregistrat o crestere cuprinsa intre 10 si 15%, in primul semestru al anului 2006 fata de aceeasi perioada a anului precedent.

Unele tari din Europa au inregistrat cresteri importante. Este cazul Olandei (crestere cu 50%), Belgiei (crestere cu 30%) sau Germaniei (crestere cu 17%).

"Cifrele inregistrate anul acesta in ceea ce priveste volumul coletelor la export si import ne incurajeaza sa credem ca in anii viitori vom putea sa ne comparam cu operarile din alte tari din zona", a spus Iulia Nartea, Executive Manager UPS in Romania.

in acelasi timp, pe anumite destinatii, volumul de export a scazut luand in considerare aceleasi perioade asa cum ar fi relatiile Franta, Spania, Marea Britanie sau Italia.

Cel mai important trafic se deruleaza pe Europa, urmat la mare distanta in ordine descrescatoare de cele doua Americi, Asia si Africa. Astfel numarul coletelor de export pe relatia Europa este mai mare de aproape 90 de ori decat cel derulat pe Africa, iar cel derulat pe cele 2 Americi si Asia impreuna, nu reprezinta nici 15% din cel european.

Pentru perioada urmatoare UPS estimeaza o crestere de aproximativ 30% a traficului derulat pe Europa, in special dupa 1 ianuarie 2007, declara in continuare Iulia Nartea.

In semestrul I al anului 2006, numarul coletelor la export a fost mai mare cu 10% fata de aceeasi perioada a anului precedent, in timp ce veniturile obtinute au fost mai mari cu 20%. in ceea ce priveste volumul de import, numarul coletelor derulate in primul semestru 2006 a fost mai mare cu 20% fata de anul precedent.

Atat in primul semestru al anului 2005, cat si in 2006, numarul coletelor la import a fost mult mai mare decat numarul coletelor derulate la export. Astfel, in prima jumatate a anului 2005, numarul coletelor la import a fost mai mare cu peste 70% fata de cel la export, iar pentru aceeasi perioada a anului 2006, a fost dublu (colete la import versus colete la export).

Previzionam ca dupa aderarea la Uniunea Europeana, volumul sa creasca, atat la export, cat si la import, desfiintarea barierelor vamale facilitand in mare masura traficul de marfuri, afirma Vasile Cretu.
Anul viitor, clientii UPS din Romania vor beneficia de un portofoliu extins de servicii, atat pentru trimitere, cat si pentru primire.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri