Vascar, unul dintre cei mai importanti producatori locali de preparate de carne si conserve, a inregistrat anul trecut un avans al afacerilor de 12%, pana la 68 mil. lei, anunta compania.

Cea mai importanta crestere a fost inregistrata de segmentul preparatelor din carne, unde vanzarile au crescut cu 16% fata de anul precedent. Vanzarile la conserve au inregistrat o crestere de 10% in 2016, fata de anul trecut.

„Anul trecut a fost anul cu cea mai mare crestere a indicatorilor de business, in contextul investitiilor importante in extinderea canalelor de vanzare la nivel national, dar si in marketing si comunicare. 2016 este si un an important pentru evolutia brandului premium Moldova in Bucate, lansat la finalul lui 2015,” spune Vlad Ciuburciu, director de marketing Vascar.

Pentru acest an compania se va concentra pe cresterea numarului de magazine proprii si a ponderii exporturilor in cifra de afaceri a companiei. Vascar distribuie produsele in 250 de magazine din Bucuresti, estimand ca pana la sfarsitul anului sa atinga pragul de 400 de locatii. Ponderea cea mai mare este detinuta de comertul traditional.

In urmatorii 3 ani producatorul vizeaza cresterea ponderii exporturilor de la 7% in prezent, la 14%. Pentru a atinge acest target Vascar isi propune sa se concentreze pe livrarea mezelurilor in mai multe state din Uniunea Europeana, respectiv intrarea pe piata africana pe partea de conserve, declara intr-un interviu acordat wall-street.ro Ciuburciu.

Infiintata in 1984 la Vaslui, Vascar este o companie cu capital 100% romanesc pentru care lucreaza peste 300 de angajati. Producatorul detine o fabrica de procesare la Vaslui si 20 de magazine proprii in regiunea Moldovei. In plus, Vascar produce preparate marca proprie pentru Kaufland, Carrefour, Mega Image si Lidl.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri