Nicoleta Eftimiu, cea care a condus timp de sapte ani departamentul de marketing al Coca-Cola, a preluat incepand cu luna ianuarie functia de franchise country manager al companiei in Romania si Moldova.

Aceasta este cea mai inalta pozitie in structura organizatorica a companiei pentru tarile din Europa de Sud-Est. In plus, este prima femeie desemnata sa conduca operatiunile Coca-Cola din cele doua regiuni.

Nicoleta Eftimiu lucreaza in cadrul companiei de 19 ani, ocupand pe rand pozitii precum account director pentru brand-ul Coca-Cola, category manager Stills and New Business Coca-Cola Hellenic, brand manager si director de marketing. Printre proiectele gestionate se numara lansarea Coca-Cola Zero, relansarea Cappy Pulppy, campania Sprite-Control Parental, campania Dorna – Grija pentru Copii, lansarea conceptului global Taste the feeling, lansarea Coca-Cola Lime.

Anterior, aceasta functie a fost ocupata de Petre Sandru care, incepand cu anul acesta, a devenit country manager Coca-Cola Irlanda.

In Romania, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau, Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri