“Ponderea marcilor proprii in totalul vanzarilor din cadrul magazinelor Carrefour depasea, la sfarsitul anului 2016, 15%, ceea ce inseamna o creste de 3% fata de 2015”, reiese din informatiile transmise de reprezentantii Carrefour, la solicitarea News.ro.

Pentru acest an, reprezentantii lantului de retail estimeaza continuarea tendintei de crestere. “Estimam o crestere de cel putin 5%, ceea ce se va traduce si printr-o pondere mai mare a acestei categorii in cadrul vanzarilor din reteaua magazinelor Carrefour cu format mare", au mentionat reprezentantii Carrefour.

Produsele vandute sub marca proprie in magazinele Kaufland reprezinta13% din totalul ofertei. “In ceea ce priveste vanzarile, ponderea acestora se incadreaza in tendintele de evolutie a marcilor proprii la nivel national”, a explicat directorul de comunicare al Kaufland Romania, Valer Hancas.

Retailerul german de tip discount Lidl vinde cele mai multe produse sub marca proprie. “Peste 80% dintre articolele comercializate in magazinele noastre sunt marca proprie. Asadar, contributia lor in totalul vanzarilor este una foarte importanta pentru companie”, au mentionat reprezentantii Lidl.

Sursa foto: racorn/Shutterstock