Vanzarile Carrefour Romania au crescut, in primul semestru, cu 35% fata de perioada similara din 2005, urmare a dezvoltarii magazinelor existente si deschiderii celor doua centre de la Ploiesti si Baneasa.
Reteaua de hipermarketuri Carrefour Romania, controlata de grupul francez Hyparlo, a raportat in primele sase luni din 2006, vanzari de 211,6 milioane de euro, in crestere cu 35 % fata de perioada similara din 2005, potrivit raportului semestrial al companiei.

Cresterea cifrei de afaceri cu aproape 35% este rezultatul dezvoltarii magazinelor mai vechi, deschiderea unui hipermarket la Baneasa si luarea in calcul a unor noi magazine, care nu fusesera inaugurate in intervalul similar din 2005, cum este cazul hipermarketului de la Ploiesti, se arata in raportul semestrial al grupului Hyparlo. La cinci ani de la intrarea pe piata din Romania, magazinele Carrefour au ajuns, in 2006, la o pondere de 34% din cifra de afaceri consolidata a grupului Hyparlo, fata de 28% anul trecut. Directorul general al subsidiarei din Romania, Jacobo Caller Celestino, estima la inceputul acestei luni ca vanzarile de pe piata romaneasca vor ajunge in 2010 la un miliard de euro, fata de 600 milioane euro prognozat pentru acest an.

Magazinele Carrefour din Romania au realizat anul trecut un profit net de peste cinci milioane de euro la o cifra de afaceri de 435 de milioane de euro . Pentru 2007, Jacobo Caller Celestino a estimat o cifra de afaceri mai mare cu 10-15% fata de 2006. Reteaua include in prezent sapte hipermarketuri, valoarea totala a investitiilor realizate pe aceasta piata depasind 220 de milioane de euro. Operatorul francez va deschide anul viitor trei magazine, dintre care doua vor fi la Iasi si unul la Cluj-Napoca.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri