La Fantana, compania romaneasca de imbuteliere a apei naturale in sistem watercooler (rezervor), are in vedere, in perioada urmatoare, extinderea pe pietele din Ucraina si Ungaria, in conditiile in care cele doua tari ofera foarte bune oportunitati in acest domeniu, a declarat pentru Wall-Street directorul de investitii al Oresa Ventures, Cornel Marian.

Furnizorul de apa plata in sistem watercooler, La Fantana, estimeaza un venit de 15 milioane dolari in 2006 si va deveni parte a unuia dintre cele mai mari grupuri internationale, a declarat directorul Oresa Ventures.

"Va deveni parte dintr-un grup international, unul din cele mai mari din lume. In acest moment compania detine o cota de 70% din piata", ne-a declarat Maria, fara a oferi detalii suplimentare despre aceasta viitoare tranzactie.

Pana la finalul anului 2006, La Fantana va avea circa 40.000 de dispozitive de racit si distribuit apa (n.red. watercooler) si o flota de distributie de 150 de camioane. La Fantana mai estimeaza ca va vinde 70 milioane litri de apa in Romania in acest an. In prezent, distribuitorul de apa are trei fabrici de imbuteliere. Compania si-a extins in 2004 activitatea in Serbia.

Oresa a investit 8 milioane euro in La Fantana, din 2001 pana in prezent. Fondul de risc Oresa detine in prezent 83% compania de imbuteliere si distributie a apei plate. Oresa a investit in 2001, cand compania avea un venit de 300.000 dolari si 6 angajati.

Compania de imbuteliere a apei La Fantana a inregistrat anul trecut un profit net de 0,37 mil. euro, in scadere cu 20% comparativ cu profitul net din 2004. Cifra de afaceri a crescut anul trecut cu 35%, pana la 8,88 mil. euro, fata de 6,54 mil. euro in 2004.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri