Compania germana Selgros Cash & Carry are rezerve in a investi in Romania, atata timp cat preturile terenurilor sunt "prohibitive", in comparatie cu Germania, potrivit directorului general al Selgros Romania, Alexandru Vlad.

El a anuntat ca urmatoarele doua magazine ale companiei vor fi deschise la Suceava si Iasi. "Sper ca, in urmatorii ani, orice roman sa aiba un magazin Selgros la mai putin de 100 de kilometri de locuinta sa, indiferent de locul in care se afla in Romania", a declarat pentru NewsIn directorul general al Selgros..

Cifra de afaceri a Selgros Romania va atinge, in urmatorii cinci ani, valoarea de un miliard de euro, a mai spus directorul general al Selgros Romania. "Integrarea in UE va aduce, cel mai probabil, o crestere a preturilor la produsele de baza, cum s-a intamplat si in celelalte tari care au aderat la UE in 2004 si, pe de alta parte, o scadere spectaculoasa a preturilor la produse electronice si multimedia", a mai spus Alexandru Vlad.

Selgros Cash&Carry are ca asociati concernele germane Rewe Gruppe Koeln si Otto-Versand Hamburg si a intrat pe piata romaneasca in 2001, prin deschiderea primului magazin la Brasov unde se afla si sediul administrativ.

Reteaua Selgros detine in prezent 12 centre comerciale, din care trei sunt in Bucuresti, iar restul in Ploiesti, Brasov, Targu Mures, Cluj Napoca, Oradea, Arad, Timisoara, Craiova si Constanta.Jucatorii concurenti pe piata de retail sunt retelele de magazine Billa, Carrefour, Kaufland, Metro Cash&Carry, Cora si XXL Mega Discount.

Reteaua de magazine cash&carry Selgros a realizat un profit de 87.4 milioane de lei in 2005, in crestere, de la 37,1 milioane in 2004, potrivit datelor publicate de companie in Monitorul Oficial.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri