“Vrem ca in timpul sezonului sa tindem catre 100% legume si fructe din Romania, in lunile de vara se intampla, insa in februarie-martie procentul tinde spre 51%. Incercam sa avem pe tot parcursul anului produse romanesti. Greutatile vin din a acoperi lunile de extrasezon, cand romanii asteapta produse locale, chiar si in februarie. E important sa lucram cu producatori care au infrastructura necesara. Nu vorbim de rosii sau salate. Vorbim insa de radacinoase sau mere care daca ar avea investitiile necesare ar putea ajunge pe piata si in aceste luni de iarna”, a explicat Ionut Parfente in emisiunea Profesionistii in Retail.

Politica de achizitii a Kaufland este bazata pe colaborari locale si regionale, in acest sens retailerul incheind parteneriate cu producatori romani de fructe si legume inca din anul 2005.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont