„Piata cu care ne batem este consumul casnic. Si nu ma refer la omul de la tara care isi face propriul vin in gospodarie, ci ma refer la cei care vand acest vin la marginea drumului sau prin retele sau relatii, am un semn de intrebare cu privire la calitatea acestui produs. Uneori se adauga zahar in vin. Ne luptam cu acest mic producator si cu o lipsa de informatie. Lumea inca lauda vinul facut in casa fara sa inteleaga ca nu poti obtine aceeasi calitate”, a precizat Eduard Jakab, in emisiunea Profesionistii in Retail.

Consumatorii romani inca iau in considerare pretul unui vin atunci cand aleg din oferta de la raft, preferate fiind produsele din gama de pret 18-40 de lei, si nu „isi risca bugetul” daca nu au suficiente informatii cu privire la un vin mai scump, considera somelierul si consultantul BDG Import, companie care pe langa distributia unor branduri precum Jack Daniel’s sau Jagermeister, a lansat pe piata propriul brand de vin – Tarla 101 – un cupaj din trei soiuri de vin – alb, roze si rosu.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont