“Povestea Clatette este o continuare fireasca a ceea ce a fost Creperie D’Amour in 2012-2016. Daca Creperie D’Amour mergea mai mult pe zona de mobile business sau evenimente corporate, Clatette este un brand care incorporeaza mai multe tipuri de produse si au adresabilitatea consumatorului din retail. Produsele sunt proaspete, sunt ambalate si trebuie sa stea la temperatura controlata”, a povestit Georgiana Gheorghe in emisiunea Profesionistii in Retail.

Intr-o prima faza, antreprenoarea a investit 250.000 de lei printr-o linie de finantare bancara intr-un atelier de productie situat in sectorul 2 din Bucuresti. Banii au fost alocati amenajarii fabricii, achizitionarii de echipamente si autorizatiilor. In fabrica lucreaza in prezent 3 angajati, Georgiana avand in plan recrutarea a doua noi persoane incepand din toamna.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont