GSK Romania a realizat investitii in comunitatile din Romania, in valoare de peste 373.000 de euro, potrivit celor mai recente date centralizate in raportul de CSR al companiei din anul 2014 - 2015. Datele aferente anului fiscal 2016 inca nu sunt disponibile, insa in 2015, GSK Romania a avut o cifra de afaceri de peste 499 milioane de lei.

GSK Romania are o strategie de responsabilitate sociala corporativa pe termen lung, care este structurata pe 4 arii strategice, desprinse din misiunea generala a companiei de a contribui la cresterea sperantei de viata a romanilor si de a fi un partener constant al comunitatilor locale.

Prima arie este Sanatate pentru toti si cuprinde programe care urmaresc sa contribuie la rezolvarea provocarilor din domeniul sanatatii din Romania.

"Romania inca se afla in urma multor tari europene in ce priveste majoritatea indicatorilor de sanatate, avand in continuare cea mai mica speranta de viata din UE si una dintre cele mai ridicate rate de mortalitate infantila. De aceea, dezvoltam programe de sanatate si de educatie in sanatate concepute pe termen lung care sa aduca un impact benefic in domenii critice, precum mortalitatea infantila, sustinerea comunitatilor izolate, sprijin in dezvoltarea ingrijirii paliative si investitii in stoparea exodului medicilor", a precizat Dana Constantinescu, director corporate affairs si comunicare GSK Romania.