Romania continua sa fie foarte interesanta pentru brandurile straine de fashion, mai ales cele turcesti si poloneze, care au acoperire pe pietele locale si cauta sa se extinda, tara noastra fiind o optiune foarte buna, considera Daniela Popescu, Associate Director, Retail Agency la Colliers International Romania.

"Romania va continua sa atraga branduri noi, atat din tarile traditionale care se extind la noi, precum Polonia sau Turcia, dar si din alte piete. Exista un apetit mare de consum pentru fashion si este nevoie de diversitate – primele 3 branduri au o cota de piata de 16%. Trebuie sa fie mai multi jucatori in aceasta zona. Nu vad o problema cu absorbtia, un centru comercial nu este niciodata 100% inchiriat si, in plus, oricand se pot face schimbari in interiorul acestuia, pentru a se face loc de noi chiriasi”, a explicat reprezentantul Colliers.

Daniela Popescu nu vede sanse mari de revigorare a comertului stradal, in conditiile in care singura artera care ar putea reuni branduri de fashion, Lipscani, are inca probleme administrative semnificative, motiv pentru care nu vom vedea foarte multe branduri care sa se deschida in centrul istoric al Capitalei.

La nivel de centre comerciale, reprezentantul Colliers spune ca reducerea efervescentei, cel putin din Bucuresti, este o veste buna.

“Dupa deschiderea Park Lake, Bucurestiul este saturat. Ar mai fi loc de inca un centru comercial, in nord/nord-vest, dar avem o piata competitiva, cu oferta mare. Nu cred, insa, ca lipsa de noi proiecte va aduce o crestere in zona de spatii stradale", a conchis Daniela Popescu.

Conferinta Fashion ROute este organizata de publicatia wall-street.ro. Partenerii evenimentului sunt Miniprix, Answear si MKOR Consulting, iar sponsorii sunt Vivo! si Custom Soft.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri