Unul dintre motivele invocate de catre reprezentanta Carrefour Romania pentru faptul ca productia articolelor Tex nu a fost realizata pe plan local este legat de mentalitatea clientilor romani.

“Vrem sa vindem fashion intr-un hypermarket, recunoscut drept specialist in food. Prima provocare – mentalitatea clientului. Vrem sa ii convingem ca pot gasi un brand de fashion si intr-un hypermarket, vrem sa consolidam pozitia brandului. Pentru ca suntem intr-o piata in crestere trebuie sa concuram cu marii retaileri, cu experienta lor pe zona de shopping, astfel incat trebuie sa compensam si o facem prin pret. De asta si folosim fabricile internationale, avem un pret competitiv”, a spus Roxana Cernica, in cadrul conferintei Fashion Route.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Ovidiu Udrescu