Daca anul trecut, producatorul roman obtinea o cifra de afaceri de 693 milioane lei, pentru 2017 grupul Romaqua tinteste afaceri de peste 700 milioane lei. “Suntem in grafic, in prima jumatate a anului vanzarile au crescut cu 10%”, a adaugat Radu Lazaroiu.

Dintre categoriile de produse comercializate de Romaqua, apele minerale inregistreaza cele mai mari vanzari, urmate de bauturile alcoolice – berea – iar apoi bauturile racoritoare. De altfel, in perioada verii, vanzarile de apa minerala cresc cu 20%, iar cele de bere cu 40%. Vanzarile de bauturi racoritoare sunt mai constante pe toata perioada anului, in sezonul cald inregistrand o crestere de pana la 10%.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont