KFC a deschis o noua unitate de tip Drive Thru in zona Piata Iancului din Bucuresti. Cu o investitie de aproximativ 1,2 milioane de euro, restaurantul beneficiaza de un design inovator si este dotat cu echipamente de ultima generatie.

Noul restaurant KFC din Bucuresti are o capacitate de circa 160 de locuri, inclusiv terasa, si va fi deschis non-stop.

"Inca de la lansarea primului restaurant KFC in Romania, obiectivul nostru a fost sa ajungem cat mai aproape de consumatori. Deschiderea noii locatii ne confirma ca romanii iubesc KFC, numarul clientilor nostri fiind in crestere de la an la an. Piata Iancului, zona in care am ales sa deschidem noua unitate de tip Drive Thru, este foarte accesibila si traficata, de aceea suntem convinsi ca va deveni alegerea perfecta pentru locuitorii din imprejurimi si nu numai. Designul aparte este, de asemenea, un alt avantaj al noii locatii care va fi cu siguranta un punct de atractie pentru consumatori", a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC Romania.

Odata cu deschiderea noului restaurant KFC au fost create peste 50 de locuri de munca care ofera beneficii diverse noilor angajati, printre care posibilitatea de a obtine un post fara experienta prealabila, bonus de fidelitate sau cresteri salariale corelate cu vechimea si program flexibil, adaptat conform necesitatilor fiecaruia.

Noul restaurant Drive Thru este situat pe Soseaua Mihai Bravu nr.102 A, sector 2, Bucuresti si are o suprafata totala de 230 de metri patrati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri